Waar Jezus jouw leven voor
eeuwig kan veranderen

Vraag en antwoord


Het geloof kan veel vragen oproepen. Misschien bent u al een christen, of bent u dat (nog) niet. Hieronder treft u een aantal buttons aan met onderwerpen. Als u erop klikt, vindt u mogelijk het antwoord dat u zoekt.

Is Jezus Christus het antwoord op uw vraag?   Jezus Christus kan u helpen om de antwoorden te vinden die u zoekt. Hij kan de leegte vullen van uw hart. Hij kan u vrede geven en vreugde. Lees hoe
     
  Hoewel de meeste mensen 'ja' zeggen of 'ik denk het' als je vraagt of ze naar de hemel gaan, hebben velen het toch echt mis als het gaat over hun eeuwige bestemming.
Wat anderen zeggen? Lees verder
     
  Er zijn over het onderwerp van de goddelijke inspiratie van de Bijbel honderden boeken geschreven. Er zijn veel van deze verklaringen en ze zijn gevarieerd. Jammer genoeg hebben de meeste mensen van vandaag er geen een van gelezen. Ja, zelfs de Bijbel zelf wordt door veel mensen niet gelezen! Maar ze gaan wel rustig mee met de gedachte dat de Bijbel vol fouten zit en dat hij niet meer relevant is voor deze tijd. Ontdek het nu zelf
     

 

Veelgestelde vragen over het christendom. Staat uw vraag erbij? Lees
     
  Vraag en antwoord per onderwerp gerubriceerd. Lees
     
Jezus Christus   Wie was Jezus werkelijk? Wat zei Hij over zichzelf? Wat voor bewijzen zijn er om te bevestigen wat Hij zei? Hoe en waarom stierf Jezus eigenlijk? Stond Hij werkelijk op uit de dood? En er is nog meer
     
Bible Archaeology   Hoe laat de archeologie op overtuigende wijze zien dat de Bijbel betrouwbaar en uniek is onder alle heilige boeken van de wereldreligies? Lees